ידידה

רשמת מידע
רפואי מוסמכת

הספר מזכירות רפואית

הספרים מזכירות רפואית ומינוח רפואי למזכירה רפואית

אוסף נהלים וחוקים, הראשון מסוגו בארץ, לסיוע בעבודה שוטפת של מזכירות רפואיות: ארגז הכלים שלך בניהול מרפאה או משרד רפואי תקניים.

ספרות מקצועית חובה לכל מרצה, לכל תלמיד, לכל עוסק בתחום. מטרת הספרות המקצועית לשמש כלי עבודה והעברת מידע מקצועי זמין ועדכני. 

עלות כל ספר 50 ₪ + משלוח 15 ₪. לרכישה צרו קשר

דף הבית > שאלות ותשובות

שאלות ותשובות - בעיות נפוצות של מזכירות רפואיות

דנית: מה הם סמכויותיה של פקידת סעד לחוק נוער או לחוק האימוץ בנוגע לקבלת מידע אודות הורה מאושפז?

פקידת סעד בהגדרה משפטית מוסמכת לפעול ע"פ צו של בית המשפט, היא מתבקשת להכין תסקיר לבית משפט לעניין מצבו, מסוגלותו, ויכולותיו באשר לחובות המוטלות עליו, בסמכותה לקבל מידע רפואי חסוי.

המשך...

אסתי: האם נכון לנהל תיק בית ספר בתוך התיק רפואי

תיק רפואי, כמשמעו הוא תיק לניהול מידע רפואי, תיק בית ספר הוא תיק לניהול הישגים חינוכיים של התלמיד בבית ספר. שתי המוסדות שונים במהותם ובהגדרותיהם, ומטרתם שונה ונפרדת.

המשך...

חנה: במצבי גירושין, כאשר הילד נמצא במשמורת אחד ההורים, האם לשני ההורים יש זכות לקבל מידע רפואי אודות ילדו

חשוב להבין את שני המושגים הרלוונטיים לנושא: "אפוטרופסות" ו"משמורת". על פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, 1962, ההורים הם אפוטרופסים טבעיים של ילדיהם עד גיל 18

המשך...

המניעים לבקשת מידע רפואי

סקירה כללית

המשך...

הגדרת תפקיד: מזכירה רפואית

ענת: "מי קובע את הגדרת התפקיד של מזכירה רפואית?"

המשך...

סיכום מעקב הטיפול

שושנה: "בנוגע לחולי מעקב, האם זו חובה למסור "מכתב סיכום"?"

המשך...

כמה זמן תקף כתב ויתור על סודיות רפואית?

כיצד נוהגים כאשר מגיעה דרישה לקבלת מידע רפואי ומצורף כתב ויתור על סודיות רפואית והתאריך הוא משנים קודמות.

המשך...

האם יש צורך בוס"ר וייפוי כוח במקרים של סיוע לנזקקים?

המערכת הרפואית והמערכת המשפטית השכילו לשתף פעולה בסיוע לנזקק החולה והגיעו להישגים ברוכים תוך שמירה על זכויות יסוד והגנה על הסוד הרפואי.

המשך...

תרומת משפטנים בייצוג בפני ועדה פסיכיאטרית

תופעת "הדלת המסתובבת" נמצאת בעליה ומפריעה בתהליך הריפוי. אין יתרון לנוהל ייצוג בועדות... האם נוהל ייצוג מטופל בפני ועדה פסיכיאטרית מהווה יתרון?

המשך...

מהו הנוהל לטיפול בתלונת מטופל?

החולה חושב שהכל מגיע לו, וכבר ממהר לפנות ולהתלונן. איך בכל אופן נציע לו לנהוג כדי שישחרר קיטור וגם יישאר לקוח ממשיך ?

המשך...
<< התחלה < קודם 1 2 3 הבא > סיום >>

ידידה © 2007-2010 | XHTML | CSS | מפת אתר